BANDIRMA TİCARET BORSASI ÜYE MEMNUNİYETİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME FORMU

Sayın Üyemiz,

Borsamızda ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi belgelidir. Aynı zamanda Borsamız TOBB tarafından  Akreditasyon sistemi kapsamına alınmıştır.
ISO 9001:2000 belgesine sahip  olmanın süreklilik arz edebilmesi için önemli bir şart da siz değerli üyelerimizin istek ve sorunlarının tespit edilmesi ve gereğinin yapılmasıdır.
Siz değerli üyelerimize daha iyi hizmet verebilmek için anket formunun doldurularak göndermenizi rica ederiz.

Saygılarımızla,
Ertunç İşbay
Genel Sekreter



1- Borsamızın sunduğu hizmetlerden yararlanıyor musunuz?


2-
Borsamız hizmet ve faaliyetlerinden nasıl haberdar oluyorsunuz?
Duyurularımız aracılığı ile (faks, posta, e-posta, SMS)
Web sitemizden
Günlük gazetelerden


3-
Borsamızın hangi hizmetlerinden yararlanıyorsunuz?
Tescil İşlemleri
Laboratuar İşlemleri
Seminer, eğitim, toplantı vb. hizmetler
Bilgi Edinme
Salon Satış işlemleri


4-
Borsamız hizmetlerinden neden  yararlanamıyorsunuz?
Hizmetleriniz hakkında bilgi sahibi değiliz.
Hizmetlerinizi tanıyoruz, fakat şu ana kadar ihtiyacımız olmadı.
Hizmetleriniz beklentilerimizi karşılamıyor.


5-
Hizmetlerimizin kalitesini değerlendiriniz.

Tescil işlemleri hizmetlerimiz


Seminer, eğitim, toplantı vb. hizmetlerimiz

Laboratuar İşlemlerimiz

6- Personelimiz hizmet kalitesini aşağıdaki kriterler çerçevesinde değerlendiriniz.


Konuya hakimiyet ve teknik bilgi


İlgi ve nezaket


Sürat


7-
Hizmetlerimizden daha iyi yararlanabilmeniz için iyileştirilmesi gereken noktalar nelerdir?


8-
Borsamız tarafından yapılmasını istediğiniz yeni hizmetler nelerdir?


Adınız, Soyadınız :
Kuruluşunuzun Adı :
E-mail :
Web adresiniz :